Universitat de ValènciaFundació Lluís Alcanyís Logo del portal

Formació

Ús d'imatges en 3D en el Màster en Endodòncia UV
26/03/24

Els alumnes del Màster en Endodòncia de la Universitat de València experimenten una millora significativa en el seu procés d'aprenentatge gràcies a la inclusió de vídeos de casos clínics d'Endodòncia microquirúrgica.

Nou flat panel en la Clínica Podològica
20/03/24

Des de la Clínica Podològica de la Universitat de València, gestionada per la Fundació Lluís Alcanyís, ens complau anunciar la incorporació d'una tecnologia d'avantguarda. Amb l'adquisició d'un modern flat panel per a radiografies, hem millorat significativament la precisió i eficiència en el...

Quins tractaments duu a terme un podòleg?
13/03/24

La Clínica de Podologia de la Universitat de València, gestionada per la Fundació Lluís Alcanyís, ofereix una àmplia gamma de tractaments per a problemes dels peus, ajudant a millorar la salut i el benestar dels pacients.

Segueix-nos

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre us desplaceu per apropar o allunyar el mapa