Eres docent i t’agradaria millorar la teua veu?

En aquest curs aprendràs a utilitzar la teua veu correctament!

Els docents són persones que per la seua professió, han de parlar moltes hores davant d’un públic i molts senten que es cansen, que han de fer un esforç excessiu, inclòs alguns noten tensió, dolor i pèrdua de la capacitat vocal.

Com utilitzen la seua veu com a ferramenta de treball, aquests deuen sentir-se i considerar-se professionals de la veu, així es considera des de l’administració sanitària.

Molts docents han trobat i utilitzen els seus propis recursos per evitar o disminuir els episodis de disfonia, però no són conscients de la importància que té la veu per a la seua professió fins que no s’instal·la una patologia que els impedeix dur a terme la seua feina.

És important que aquest col·lectiu aprenga a utilitzar la seua veu de forma òptima per dotar-los de recursos i així poder evitar l’aparició de patologies vocals.

En la Clínica de Logopèdia de la Fundació Lluís Alcanyís-Universitat de València comptem amb professionals especialitzats i  tecnologia avançada per al diagnòstic i tractament de les alteracions de la veu, com l’Electromiografia de Superficie (EMGS), electroestimulació, làser de baixa intensitat, Nasometer®, entre altres.

El curs constarà de 6 sessions grupals (3-4 persones) amb una durada de 45 minuts (aprox.) a les instal·lacions de la Clínica de Logopèdia.

Per a més informació, no dubtes en visitar la nostra pàgina web, enviar un correu electrònic a logopedia@uv.es o cridar al nostre telèfon: 96 386 49 95.